SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania tranzytowa Radia PiN

Najnowsza kampania tranzytowa Radia PiN ma na celu przybliżenie słuchaczom ramówki oraz osób, które tworzą warszawskie Radio PiN.

Każde z haseł będących elementem layoutu odnosi się do tematyki programów Radia PiN. "Czy hossa czy bessa" to znak rozpoznawczy "Dobrego Programu Gospodarczego", a także informacji giełdowych podawanych przy okazji programów o tematyce finansowej i gospodarczej. "I scena i ekran" ma symbolizować kulturę, a "I piano i forte" to odniesienie do muzyki Radia PiN.

radiopin

Kampania będzie realizowana wyłącznie na nośnikach Premium na autobusach Scania OmniCity, które posiadają specjalną tablicę reklamową.

Za ekspozycję wszystkich layoutów, produkcję, bieżące monitorowanie kampanii oraz serwisowanie nośników odpowiedzialna jest firma CAM Media.

Dołącz do dyskusji: Kampania tranzytowa Radia PiN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl