SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Impactor już po raz XI: konkurs, konferencja i rocznik

Trwa zgłaszanie nominacji do XI edycji Impactora, konkursu na najbardziej podziwiane firmy i osoby mediów i reklamy. Laureatów tegorocznej edycji poznamy 25 lutego na uroczystej gali. Jak co roku nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach: Człowiek Roku Przemysłu Mediowego, Dziennikarz, Medium, Reklamodawca, Agencja Reklamowa, Dom Mediowy, Agencja PR, Agencji BTL, Agencja OOH (Out Of Home), Instytut Badawczy Roku oraz Agencja Interaktywna Roku.

Zgłoszenia nominacji dokonują oraz głosy oddają członkowie Akademii Mediów i Reklamy.

Ich lista jest corocznie dostarczana przez organizacje współpracujące przy konkursie: ZFPR, IGRZ, IAB, SAR, SMB, OFBOR, PBI, IAA. Procedurę wyłaniania laureatów prowadzi niezależny audytor, firma doradcza KPMG.

Dodatkowo, już po raz trzeci, partner konkursu, Centrum im. Adama Smitha przyzna własną nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i rozsądku.

Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognoz w komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Novum tegorocznej edycji jest wydawnictwo: Statistical Fact Book. Rocznik statystyczny przemysłu mediowego będzie zawierał wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok 2008. Dostarczycielem danych do rocznika są Export Monitor, OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ, PBI, SAR, ZFPR.
Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.

Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jest agencja MMT Management.

Impactorowi patronują: Wirtulanemedia.pl oraz magazyn Brief.
Partnerem merytorycznym tegorocznego Impactora jest OmnicomMedia Group.

www.impactor.pl

Dołącz do dyskusji: Impactor już po raz XI: konkurs, konferencja i rocznik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl