SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Garmond Press ma dostarczać prasę Telewizji Polskiej

W postępowaniu publicznym Telewizji Polskiej dotyczącym dostawy polskiej i zagranicznej prasy do centrali i oddziałów regionalnych nadawcy za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez Garmond Press.

Garmond Press zaproponowała kwotę 787 tys. zł i 34,6 proc. rabatu, przyznano tej ofercie maksymalną liczbę 100 punktów.

Dużo gorzej została oceniona oferta G.L.M. z 1,08 mln zł i 5 proc. rabatu - dostała 15,04 pkt. Równocześnie Telewizja Polska podała, że na sfinansowanie zlecenie planuje przeznaczyć maksymalnie 992,1 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zlecenie dotyczy dostawy wskazanych tytułów prasowych przez 24 miesiące do centrali i oddziałów regionalnych Telewizji Polskiej. Z dzienników do siedziby głównej i biura warszawskiego ośrodka nadawcy ma trafiać m.in. 32 egz. „Rzeczpospolitej” (a w wybrane dni dodatkowe pięć), 25 egz. „Dziennika Gazety Prawnej” (w niektóre dni jeszcze sześć), 22 egz. „Super Expressu”, 13 egz. „Gazety Polskiej Codziennie”, 10 egz. „Naszego Dziennika” i 13 egz. „Pulsu Biznesu”.

Znacznie mniej będzie zamawianych egz. „Faktu” i „Parkietu” (po trzy), „Przeglądu Sportowego” (jeden) i „Gazety Wyborczej” (siedem).

Z tygodników nadawca planuje prenumerować najwięcej „Sieci” (38), „Do Rzeczy” (28), „Polityki” (21), „Gazety Polskiej” (13), „Gościa Niedzielnego” (10), „Newsweeka” i „Tygodnika Powszechnego” (po siedem) oraz „Tele Tygodnia” (sześć), a z innych czasopism - m.in. „Forbes” (siedem egz.), „Media i Marketing Polska” (13), „Nasza Historia” (osiem), „Press” (15) oraz „Forum” (pięć).

Natomiast pozostałe oddziały regionalne TVP mają dostawać m.in. 11 egz. „Rzeczpospolitej”, po siedem egz. „Gazety Polskiej Codziennie” i „Dziennika Gazety Prawnej”, 12 egz. „Sieci”, dziewięć egz. „Do Rzeczy”,

W ub.r. przychody Telewizji Polskiej zwiększyły się o 7,2 proc. do 3,25 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,7 proc. do 3,12 mld zł zysk netto skurczył się ze 198,32 do 3,89 mln zł.

W planie finansowym na br. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów do 3,42 mld zł, zwiększyć mają się zarówno wpływy z reklam i sponsoringu, jak i rekompensaty abonamentowej. W górę pójdą też koszty energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych nadawca spodziewa się minimum 171 mln zł straty.

Dołącz do dyskusji: Garmond Press ma dostarczać prasę Telewizji Polskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl