SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

G+J powierzy działania PR agencji Network PR

Wydawnictwo G+J Polska rezygnuje z własnego stanowiska PR managera i od kwietnia br. zatrudni do działań public relations agencję Network PR.

Zmiana strategii komunikacyjnej spółki wiąże się z odejściem z firmy dotychczasowego jej PR managera Magdy Bulery, która kontynuować będzie działalność w branży PR pod własnym nazwiskiem. G+J Polska nie zamierza zatrudnić nowej osoby na jej miejsce, a za komunikację zewnętrzną oraz strategię PR wydawnictwa odpowiadać będzie od kwietnia br. agencja Network PR.

Jak informuje nas Magda Bulera, decyzję o powierzeniu działań PR zewnętrznej agencji G+J Polska podjęło w wyniku przeglądu ofert rynkowych. - Po ich przeanalizowaniu wybrano najlepszą opcję obsługi, w kontekście planowanych działań PR - w szczególności obsługi eventów prowadzonych pod markami G+J – tłumaczy nam Bulera.

Za obsługę PR marek „National Geographic Polska” i „Focus” nadal będzie odpowiadać agencja Swoboda PR prowadzona przez Magdalenę Swobodę.

Agencja Network PR od lat prowadzi działania z zakresu wizerunkowego PR firm, marek i branż, PR zdrowotnego i medycznego oraz lifestyle PR. Realizuje kampanie społeczne, edukacyjne i informacyjne, świadczy usługi w zakresie komunikacji antykryzysowej i „trudnej”, a także organizuje szkolenia z zakresu komunikacji zintegrowanej. Wśród największych klientów agencji są takie firmy i marki jak Danone, Tymbark, HP, Polkomtel oraz Baxter.

Dołącz do dyskusji: G+J powierzy działania PR agencji Network PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl