Ford będzie promował swoje nowe auto w trakcie finału Ligi Mistrzów
Ford będzie wspierał wprowadzenie na rynek swojego nowego modelu samochodu o nazwie Kuga wielokanałową kampanią marketingową, która wystartuje w trakcie zaplanowanego na przyszłą środę finału piłkarskiej Ligi Mistrzów.
Kampania będzie obejmować swoim zasięgiem 23 kraje i zawierać zarówno reklamę w mediach tradycyjnych (ATL) jak i bardziej niekonwencjonalny marketing (BTL) - informuje serwis Brand Republic.
Przygotowaniem kampanii zajęły się agencje Ogilvy i Wunderman. Ford Kuga jest pierwszym autem, z którym firma motoryzacyjna wchodzi na europejski rynek pojazdów z napędem na wszystkie koła (AWD - All Wheel Drive).
Kampania obejmuje między innymi marketing bezpośredni w formie direct mail, którego celem jest nakłonienie potencjalnych klientów do odwiedzenia strony newkuga.co.uk. Internetowa część kampanii obejmuje również mobilną stronę WAP, a reklamy nowego modelu Forda pojawią się także w prasie.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Ford będzie promował swoje nowe auto w trakcie finału Ligi Mistrzów