SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Filip Fiedorow na międzynarodowym stanowisku w OLX

Filip Fiedorow awansował w strukturze platformy sprzedażowej OLX na stanowisko marketing director OLX Europe. Z firmą związany od jesieni 2023 roku. 

Filip FiedorowFilip Fiedorow

Filip Fiedorow w październiku został nowym dyrektorem marketingu polskiego OLX.  Wcześniej dwa lata był chief marketing officerem i członkiem zarządu sieci sklepów Netto Polska.

Ma bogate doświadczenie w pracy dla marek z obszaru handlu detalicznego – był m.in. szefem poznańskiego sklepu IKEA i szefem marketingu IKEA Retail Polska, krótko pełnił taką funkcję w Żabka Polska. Trzy lata kierował działem marketingu Lidl Polska. W swojej karierze siedem lat był związany z Kompanią Piwowarską (m.in. jako senior strategy & planning manager marki Tyskie).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zobacz: "Dzielmy się opieką nad dziećmi" zachęca OLX w nowej kampanii

Karierę zawodową zaczynał w 2003 roku w agencji reklamowej Tequila/TBWA.

Dołącz do dyskusji: Filip Fiedorow na międzynarodowym stanowisku w OLX

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl