SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ekstremalne golenie reklamuje Gillette FusionProGlide Sensitive (wideo)

Pod hasłem „Wyzwanie Gillette Sensitive” rozpoczęła się kampania reklamowa maszynki do golenia Gillette FusionProGlideSensitive (Procter and Gamble DS Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hypermedia Isobar i 24/7 PR.

Reklama emitowana w ramach kampanii „Wyzwanie Gillette Sensitive” pokazuje, jak mężczyzna ogolił się maszynką Gillette FusionProGlideSensitive podczas skoku ze spadochronem z wysokości 4 tys. metrów.

Ma to pokazać, że GilletteProGlide Sensitve - zaprojektowana dla potrzeb skóry wrażliwej - pozwala mężczyznom na golenie się w każdych, nawet najbardziej ekstremalnych warunkach, nie powodując podrażnień skóry.


Akcja obejmuje również konkurs prowadzony w aplikacji na facebookowym fanpage’u Gillette Polska. Należy w nim zgłosić pomysł na ekstremalne zadanie do wykonana. Trzy wybrane zadania zostaną zrealizowane prze osoby, które się do tego zgłoszą, a ich wykonawcy zaraz potem ogolą się maszynką Gillette FusionProGlideSensitive. Ponadto w aplikacji można wziąć udział w mini grze, w której do zdobycia jest 30-procentowa zniżka na produkty Gillette Fusion Proglide Sensitive.


Cała kampania potrwa do grudnia. Za jej strategię, koncepcję i kreację odpowiada agencja Hypermedia Isobar, a działania public relations prowadzi agencja 24/7 PR.

 

Dołącz do dyskusji: Ekstremalne golenie reklamuje Gillette FusionProGlide Sensitive (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl