SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dzień na Żywo” w TVN24 i „Nowy Dzień” w Polsat News najbardziej dochodowymi programami publicystycznymi

Emitowane codziennie „Dzień na Żywo” w TVN24 i „Nowy Dzień” w Polsat News osiągnęły w 2013 roku największe wpływy reklamowe wśród telewizyjnych programów publicystycznych.

Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe programów publicystycznych przez pryzmat prowadzących je dziennikarzy. Okazało się, że „Dzień na Żywo” w TVN24 - w którym występują Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek-Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki i Igor Sokołowski - zarobił w ub.r. 90,9 mln zł. Z kolei „Nowy Dzień” w Polsat News - prowadzony przez Beatę Cholewińską, Joannę Górską i Bartosza Kurka - zanotował wpływy wynoszące 80,6 mln zł.

- Ranking wygrał „Dzień na Żywo”, emitowany w TVN24, dzięki częstym emisjom, a co za tym idzie dużej liczbie wygenerowanych spotów. Drugie miejsce należy do „Nowego Dnia”, którego średnia oglądalność we wszystkich czterech stacjach Polsatu, w których jest emitowany, jest gorsza aniżeli „Dnia na Żywo”, lecz drugie miejsce w rankingu przychodów osiągnął dzięki olbrzymiej liczbie spotów - komentuje Michał Bakalarczyk, senior media planner z Lowe Media.

Kolejne miejsca zajęły inne programy emitowane w kanałach tematycznych kilka razy w tygodniu: „Szkło Kontaktowe” w TVN24 i „To Jest Dzień” w Polsat News. Niższe przychody reklamowe osiągnęły programy pokazywane w ogólnopolskich stacjach TVP, ale raz w tygodniu: „Sprawa dla Reportera”, „Ekspress Reporterów” i „Tomasz Lis na Żywo”.

10. najbardziej dochodowych reklamowo dziennikarzy i programów publicystycznych w telewizji:

1. Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek-Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki, Igor Sokołowski („Dzień na Żywo” - TVN 24) - 90,9 mln zł

2. Beata Cholewińska, Joanna Górska, Bartosz Kurek („Nowy Dzień” - Polsat, Polsat News, Polsat 2, Polsat Biznes) - 80,6 mln zł

3. Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Grzegorz Markowski („Szkło Kontaktowe” - TVN 24) - 38,9 mln zł

4. Agnieszka Gozdyra, Mariusz Abramowicz, Przemysław Białkowski, Joanna Wrześniewska i inni („To Jest Dzień” - Polsat News) - 33,2 mln zł

5. Elżbieta Jaworowicz („Sprawa dla Reportera” - TVP 1) - 31,8 mln zł

6. Michał Olszański („Ekspress Reporterów” - TVP 2) - 26 mln zł

7. Tomasz Lis („Tomasz Lis na Żywo” - TVP 2) - 22,7 mln zł

8. Andrzej Morozowski, Maciej Knapik („Tak Jest” - TVN 24) - 20,9 mln zł

9. Przemysław Talkowski („Państwo w Państwie” - Polsat, Polsat News) - 15,6 mln zł

10. Piotr Jacoń, Krzysztof Górlicki („Dzień po Dniu” - TVN 24) - 14,3 mln zł

Kwoty wzięte pod uwagę przy tworzeniu rankingu pochodzą z danych cennikowych stacji telewizyjnych i nie uwzględniają ewentualnych rabatów.

Dołącz do dyskusji: „Dzień na Żywo” w TVN24 i „Nowy Dzień” w Polsat News najbardziej dochodowymi programami publicystycznymi

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
TVN 24 górą.... bo jest najlepszy...Uwielbiam tę stację.
0 0
odpowiedź
User
Sory
I już leci premia od Miszcza...:) A swoją drogą to ciekawe,że miłośnicy TVN są analfabetami... Jak by nie byli, to by doczytali, że "zwycięzcy" w tym dziwnym skądinąd rankingu mają po prostu najwięcej emisji. Równie dobrze możecie porównać prognozy pogody w TVN Meteo z Teatrem Telewizji w TVP. I też jakiś "a" napisze, że TVN jest lepsze bezapelacyjnie. Idiotyzm.
0 0
odpowiedź
User
lolo
Jaki ma sens porównywanie kilkugodzinnego codziennego bloku programowego z programem ukazującym się raz na tydzień?
0 0
odpowiedź