SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cennik reklamowy Polsatu 15 proc. w dół. Najdroższy Mega Hit

W ofercie reklamowej Polsatu na czerwiec spoty są średnio o 15 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy filmach z cyklu Mega Hit.

Najdroższa reklama przy Mega Hicie kosztuje obecnie 60,2 tys. zł, czyli dokładnie o 700 zł więcej niż w czerwcu ub.r. (wszystkie kwoty podane w tekście to ceny spotów 30-sekundowych). Ogółem ceny reklam przy filmach z tego cyklu są bardzo zróżnicowane - zaczynają się już od 10,3 tys. zł.

Wśród najdroższych reklamowo pozycji w czerwcowej ramówce Polsatu jest jeszcze kilka filmów. Spot przy „Lidze niezwykłych dżentelmenów”, która zostanie pokazany w niedzielę 3 czerwca - maksymalnie 51,6 tys. zł, a przy komedii „Świntuch” (emisja w środę 20 czerwca)- maksymalnie 49,6 tys. zł.

>>> Czerwcowe reklamy w TVP: Euro najdroższe, licytacje przy meczach Polaków 

Jeśli chodzi o seriale, to najdroższa jest „Pierwsza miłość”, przy której premierowych odcinkach reklamy kosztują od 15 do 56 tys. zł. Za spot przy „CSI: Kryminalnych zagadkach Nowego Jorku” trzeba zapłacić od 10,8 do 51,4 tys. zł. Reklama przy „Trudnych sprawach” kosztuje maksymalnie 45,8 tys. zł, przy „Świecie według Kiepskich” - 45,4 tys. zł, a przy „Pamiętnikach z wakacji” - 42,9 tys. zł.

W sobotę 2 czerwca Polsat będzie pokazywał galę bokserską. Cena najdroższej reklamy przy tej transmisji wynosi 50,2 tys. zł.

>>> Finały „X Factor” i „You Can Dance” najdroższe w czerwcowym cenniku TVN

Spoty przed głównym wydaniem „Wydarzeń” kosztują od 19,6 do 38,7 tys. zł. Na reklamę przed serwisem sportowym trzeba wydać od 11,1 do 41,1 tys. zł, a przed prognozą pogody - od 21,2 do 43 tys. zł.

Ogółem ceny w czerwcowej ofercie reklamowej Polsatu są o 15 proc. niższe niż rok wcześniej. Polsat to jedyny z głównych nadawców telewizyjnych, który obniżył swój cennik reklamowy na najbliższy miesiąc.

Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy Polsatu 15 proc. w dół. Najdroższy Mega Hit

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pisia74
Przecież blokow reklamowych nikt nie ogląda, juz lepiej kupic kilkanascie spotow kanalach tematycznych.
0 0
odpowiedź
User
Krzychu
Przecież i tak za te reklamy zapłacimy my kupując droższy produkt. Póki cos nie jest reklamowane to jest sporo tańsze w kupnie. Wiadomo, ktoś musi zapłacić za te miliony wydane na reklamę....
0 0
odpowiedź