SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aplikacja Canal+ online w samochodach marki Renault

Grupa Canal+ poinformowała o zawarciu umowy z Renault. Dzięki niej samochody wyposażone w system OpenR Link we Francji, Szwajcarii i Polsce, będą mieć preinstalowaną aplikację My Canal lub Canal+ online. Od 4 października można pobrać aplikację na wcześniej zakupionych kompatybilnych samochodach Renault. 

Abonenci lub subskrybenci Canal+ będą mogli oglądać w samochodach marki Renault kanały telewizyjne, filmy, seriale, programy dokumentalne czy transmisje sportowe. Przy tych ostatnich ma działać też tryb eksperta z dodatkowymi statystykami, analizami i najciekawszymi fragmentami. Aby podróż była całkowicie bezpieczna, aplikacja będzie działać jedynie podczas postoju.

Jakie usługi działają na OpenR Link?

Dzięki systemowi OpenR Link na ekranie znajdującym się niedaleko kierowcy można korzystać z usługi Google (w tym Google Maps czy asystenta głosowego), Spotify, Amazon Music. Możliwe jest też połączenie urządzenia ze smartfonem. System współpracuje zarówno z telefonami z Androidem, jak i iOS (iPhone).

Zobacz także: Canal+ z własnym przyciskiem na pilocie jednego z telewizorów

- Renault zapewnia użytkownikom swoich modeli jeszcze więcej rozrywki dzięki unikalnym materiałom audiowizualnym dostarczanym przez liderów rynku muzyki, podróży czy kina, czego przykładem jest współpraca z Canal+. Przyjemność z jazdy Renault – za każdym razem - powiedział Arnaud Belloni, dyrektor ds. globalnego marketingu marki w Renault. 



- Nowa współpraca wpisuje się w strategię innowacji i inwestycji Grupy Canal+, której aplikacje są już dostępne na smartfonach, telewizorach smart TV, komputerach i konsolach do gier w ponad 40 krajach i terytoriach, a teraz pojawią się również w kompatybilnych samochodach Renault we Francji, w Polsce i w Szwajcarii - stwierdził Philippe Schwerer, dyrektor ds. współpracy branżowej i pozyskiwania nowych klientów w Grupie Canal+.

Odwiedzający Międzynarodowy Salon Samochodowy 2024 w Paryżu (14–20 października) będą mogli wypróbować aplikację Canal+ we wszystkich samochodach wyposażonych w system openR link, od Captura po Rafale. Aby wypromować tę współpracę i dostęp materiałów wideo Canal+ w samochodach Renault, Factory, agencja kreatywna Canal+ Brand Solutions, wyprodukowała dwa spoty reklamowe pod hasłem „waiting is the new cool”, w których wystąpiło Renault 5 E-Tech 100% electric. Reklamy są emitowane we Francji na wszystkich kanałach Grupy Canal+, a także w aplikacjach Canal+ i Max od 4 października.

Canal+ online jest dostępny na urządzeniach mobilnych (Android w wersji 5.0 lub nowszej, aplikacja nie działa w najnowszych smartfonach marki Huawei, z powodu zakończenia wsparcia i braku certyfikacji dla tych urządzeń ze strony Google, iOS od wersji 13), komputerach z systemem Windows 10 lub nowszym, Mac OS X zaktualizowanym do najnowszej wersji.

Zobacz także: Współpraca Canal+ i twórców nowego systemu operacyjnego

Z usługi skorzystamy także telewizorach z systemem Android TV/Google TV (m.in. Sony, Xiaomi, TCL, Philips), LG z systemem WebOS (4.0 lub nowsze), Samsung (od roku 2018 do 2023 z Tizen 4.0 lub nowszym, urządzenia z 2024 roku nie są wspierane z powodu braku porozumienia), Philips (z systemem Titan OS od 2024 roku). Z Canal+ online można też korzystać na odtwarzaczach/przystawkach z Android TV lub Google TV (np. MiBox, Chromecast z Google TV), Apple TV 4, Fire TV i za pośrednictwem narzędzi Chromecast i AirPlay. Platforma działa też na projektorach The Freestyle i The Freestyle 2.

Dołącz do dyskusji: Aplikacja Canal+ online w samochodach marki Renault

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl