SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Byli prowadzący z Eski Rock twarzami kanału Muzo.tv (wideo)

W ramówce nowego muzycznego kanału Muzo.tv, który rusza 26 września br., znajdą się m.in. pasma „MuzoRanek”, „Muzo non stop” czy „7 po siódmej”. Ich gospodarzami będą byli prezenterzy Eski Rock.

Marcin Bisiorek, fot. Polsat Marcin Bisiorek, fot. Polsat

Każdego poranka stacja nadawać będzie pasmo „MuzoRanek”,w którym prezentowane będą „energetyczne” teledyski. Gospodarzami bloku będą Idalia Tomczak (była prowadząca pasma „Radar” w Esce Rock) i Jarosław „Wendro” Wendrowski (w przeszłości gospodarz „Gramy co chcemy” w Esce Rock).

Dwa programy w Muzo.tv poprowadzi Anna Nowaczyk, była sekretarz redakcji Eski Rock i prowadząca audycji „NRD”. W „Muzo 3po3” będzie ona prezentować trzech wykonawców i trzy klipy. Z kolei prowadzone przez nią pasmo „7 po siódmej” będzie codzienną listą przebojów.

Gospodarzem dwóch pasm będzie też Marcin Bisiorek, szef Muzo.tv, a w przeszłości dyrektor programowy Eski Rock. W bloku „The Greatest Muzo” zaprezentuje on widzom największe hity, zaś w „MuzoFresh” - najnowsze teledyski.

Do zespołu Muzo.tv z Eski Rock przeszedł również Kamil Olszewski, były prowadzący „Porannej rozgrzewki”. W nowej stacji będzie gospodarzem popołudniowego pasma „Muzo non stop”

Muzo.tv startuje 26 września br. (więcej na ten temat). Stacja nadawać będzie teledyski z szeroko rozumianego nurtu rocka i ambitnego popu. Będą to zarówno najnowsze klipy jak i te pochodzące z poprzednich dekad.

Kanał będzie dostępny na platformie Cyfrowy Polsat, trafić ma też do ofert innych operatorów płatnej telewizji.

Dołącz do dyskusji: Byli prowadzący z Eski Rock twarzami kanału Muzo.tv (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DeDe
Polsat jak zwykle jedzie po taniości. Nawet na jedno studio ich nie stać, tylko wszystko w blueboxie. Pewnie kupią do tego ze 100 piosenek i playlista będzie odświeżana co 3 godziny. Aha przerywane 20 minutowymi reklamami, Must be the music i Rodziną Zastępczą lol.
0 0
odpowiedź
User
bic
@DeDe: jak ty już wszystko świetnie wiesz przed startem, niesamowite! Wyczuwam ból dupy konkurencji...
0 0
odpowiedź
User
DeDe
Przepraszam, zagalopowałem się. Niech będzie. Poczekamy, zobaczymy. Trzymam za nich kciuki :)
0 0
odpowiedź