SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W Biedronce paragony na półtora metra. „Istotne narzędzie komunikacji”

Sieć obiegają zdjęcia dłuższych niż zwykle paragonów z Biedronki, do których popularna sieć dokłada vouchery i informacje o promocjach. Paragony, oprócz oczywistej ich roli, stanowią dla nas istotne narzędzie komunikacji – wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Nafalski, starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka. 

W poprzedni weekend wielu klientów Biedronki (Jeronimo Martins Polska) mogło być zaskoczonych przy kasie. To wcale nie przez wysokość rachunku, a długość wydawanego przy kasie paragonu. Okazuje się, że dyskont, w zależności od kwoty do zapłaty, dodawał klientom papierowe vouchery na różne produkty.

To ciekawe o tyle, że jeszcze kilka tygodni temu Biedronka chwaliła się digitalizacją paragonów.

Od 23 lipca klienci sieci z kartą Moja Biedronka lub aplikacją mobilną Biedronka mają możliwość korzystania z usługi e-paragonów fiskalnych. Na razie rozwiązanie objęło 1,7 tys. placówek.

„Przy założeniu, że ​klienci używający karty Moja Biedronka/aplikacji mobilnej Biedronka, skorzystają z nowej funkcji dostępnej w ich sklepach - oszczędność papieru paragonowego może wynieść nawet 75 tysięcy kilometrów rocznie” – chwaliła się ekologicznym rozwiązaniem sieć.

Zobacz: „Gang produkciaków” w Biedronce. Naklejki także za aplikację mobilną

“Istotne narzędzie komunikacji” 

Czemu więc w ostatnich dniach postawiono na mocno analogowe rozwiązanie? - Paragony, oprócz oczywistej ich roli, stanowią dla nas istotne narzędzie komunikacji - wykorzystujemy je najczęściej do informowania naszych klientów o najważniejszych promocjach, tych spożywczych, czy też tych w internetowym sklepie Biedronka Home, które pozwalają im na realne oszczędności – wyjaśnia w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl Konrad Nafalski, starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

- Drukujemy także vouchery na określoną wartość, które klienci mogą zrealizować na zakupy w naszych sklepach. E-paragony klient może aktywować w aplikacji mobilnej już teraz – dodaje menadżer.

Biedronka ma w Polsce około 3596 sklepów, które jak podaje, odwiedza średnio 5 milionów klientów dziennie.

Dołącz do dyskusji: W Biedronce paragony na półtora metra. „Istotne narzędzie komunikacji”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdziwiony
Paragony na półtora metra? W takim razie lepiej zwijać je w rulonik czy w 10-centymetrowe płaty?
16 1
odpowiedź
User
Bajzel biedronkowy
Paragony na półtora metra? W takim razie lepiej zwijać je w rulonik czy w 10-centymetrowe płaty?
Ta sieć dyskontów od dawna robi za miejsce zakupów dla patologii! Ciekawe czy kiedyś w końcu wejdą tam odpowiednie służby od czystości, bezpieczeństwa i temu podobne. Czy dopiero jak tam dojdzie do tragedii (np. pożar w kamienicy w Poznaniu, ma nastąpić kontrola wszystkich piwnic na terenie całego kraju ?!?!?!) a o pożar w takim składowisku i nieładzie jaki panuje w Biedronkach to ...no czekajmy na tragedię aby media miały o czym pisać!
26 5
odpowiedź
User
klient
Jak często kasjerki muszą wymieniać papier w kasach? Biedronka ma jakieś specjalne wersje z olbrzymimi rolkami?
18 0
odpowiedź