SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Akson Studio ma nową identyfikacją wizualną

Polski producent filmowy Akson Studio wprowadził nową identyfikację wizualną. Rebranding podyktowany był potrzebą odświeżenia wizerunku.

Studio do pracy nad nową identyfikacją wizualną zaprosiło Andrzeja Santorskiego. - Pracując nad rebrandingiem marki z tak dużym dorobkiem, musieliśmy wziąć na warsztat jej główne założenia strategiczne i komponenty komunikacyjne, a następnie rozłożyć je na czynniki pierwsze – tak o procesie koncepcyjnym opowiada Andrzej Santorski. - Zaczęliśmy od nazwy: jej geneza pochodzi od elementu neuronu odpowiedzialnego za „przekaz informacji”. W przypadku filmowych produkcji Aksonu przekaz wędruje do widzów za pośrednictwem ekranu, natomiast jednym z głównych receptorów, od którego zaczyna się odbiór tych audiowizualnych informacji, jest oko. Do tego koncepcyjnego rebusa dołączył jeszcze jeden element: most, symbolizujący połączenie tradycji i nowoczesności - dodaje.

Oko w nowym znaku Akson Studio

Nowy znak Akson Studio nawiązuje do symbolu oka, znanego  wcześniejszej wersji identyfikacji. Logo wspiera nowoczesna typografia - krój Matter autorstwa czeskiego studia Displaaay. W akcydensach, materiałach firmowych, mediach społecznościowych i nowym internetowym portfolio Studia, czcionka występuje w zestawieniu z bezszeryfowym krojem Reckless Neue (również autorstwa Displaaay). Poza znakiem i typografią łączenie tradycyjnych i nowoczesnych wartości odzwierciedla nowa, bogata paleta barwna.  


Na górze: nowa identyfikacja wizualna Akson Studio, na dole poprzednia wersja

- Zależało nam na tym, aby nowy znak łączył stare z nowym, a identyfikacja wizualna odzwierciedlała nasze codzienne podejście, dlatego tak ważne było stworzenie formuły, która będzie uniwersalna i na tyle plastyczna, by z łatwością mogła dopasowywać się do realizowanych przez nas projektów. Nowy projekt w pełni spełnił te oczekiwania - komentuje Michał Kwieciński, założyciel Akson Studio.

Akson Studio jest producentem takich filmów jak "Katyń", "Miasto44", "Powidoki", "Atak Paniki", "W Lesie Dziś Nie Zaśnie Nikt".

Dołącz do dyskusji: Akson Studio ma nową identyfikacją wizualną

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Amba
Nowe logo jak najbardziej ok i zdecydowanie lepsze od starego. Natomiast osobiście uwielbiam czytać to słodkie "pierdzenie" speców od wizerunku i indentyfikacji wizualnej, którzy nawet nad najprostrzym logiem czy znakiem graficznym typu " kołko + krzyżyk" potrafią godzinami się rozwodzić na temat tego ,jak bardzo głebokie przesłanie płynie z nowego loga i jak pioronujący efekt w psychice odbiorcy wywołuje
0 0
odpowiedź
User
Daniel
Świetna typografia!
0 0
odpowiedź